HRITHIKESHGMAN

در مورد بازیگر معروف هند هرتیک روشن است

HRITHIKESHGMAN

در مورد بازیگر معروف هند هرتیک روشن است

با عرض سلام به همه دوستان من قصد دارم این وبلاگ را ببندم چون وقت نمی کنم برای ان مطلب بگذارم اگر می خواهید این وبلاگ بسته نشود باید به من کمک کنید تا بتوانم مطلب بگذارم حالا یا خودتان می خواهین برای این وبلاگ مطلب بگذارید یا مطالب ها را برای من بفرستید تا من در وبلاگ بگذاریم اگر قصد دارید هودتان در این وبلاگ مطلب بگذارید در قسمت نظرات رقته و اسم خود را بگویید تا برای شما دعوتنامه بفرستم یک کار دیگر هم می خواستم بکنم که از شما دوستان کمک می گیرم من می خواهم فالب وبلاگ را عوض کنم و قالبی که به درد این وبلاگ بخوذد را بگذارم کسانی که می توانند قالب وبلاگ طراحی کنند در قسمت نظرات رفته و ایمیل خود را بگذارند تا من با آنها تماس بگیرم و بگویم که چه نوع قالبی می خواهم.

با تشکر

نظرات 1 + ارسال نظر
آزاده جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:45 ب.ظ http://www.hertik86.blogfa.com

سلام لیلا جان
وبلاگ خوبی داری
واقعا حیف نیست که یکی از طرفدارای هرتیک روشن به خاطر وقت نداشتن وبش رو ببنده
راستی موضوع قالب
قالب ساختن برای بلاگ اسکای خیلی سخته به نظرم وبت رو به بلاگفا یا پرشین بلاگ منتقل کن
قالب برای این دو بیشتر وآسون تر پیدا میشه

من تو رو لینک کردم تو هم این کار رو بکن
قربونت
خداحافظ

ازاده جان من یک وبلاگ در باگفا نیز دارم و تو از آن دیدن کردی کسی را می شناسی که برای آن فالب طراحی کند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد