HRITHIKESHGMAN

در مورد بازیگر معروف هند هرتیک روشن است

HRITHIKESHGMAN

در مورد بازیگر معروف هند هرتیک روشن است

با عرض سلام به همه دوستان من قصد دارم این وبلاگ را ببندم چون وقت نمی کنم برای ان مطلب بگذارم اگر می خواهید این وبلاگ بسته نشود باید به من کمک کنید تا بتوانم مطلب بگذارم حالا یا خودتان می خواهین برای این وبلاگ مطلب بگذارید یا مطالب ها را برای من بفرستید تا من در وبلاگ بگذاریم اگر قصد دارید هودتان در این وبلاگ مطلب بگذارید در قسمت نظرات رقته و اسم خود را بگویید تا برای شما دعوتنامه بفرستم یک کار دیگر هم می خواستم بکنم که از شما دوستان کمک می گیرم من می خواهم فالب وبلاگ را عوض کنم و قالبی که به درد این وبلاگ بخوذد را بگذارم کسانی که می توانند قالب وبلاگ طراحی کنند در قسمت نظرات رفته و ایمیل خود را بگذارند تا من با آنها تماس بگیرم و بگویم که چه نوع قالبی می خواهم.

با تشکر

عکسهای هرتیک روشن قسمت دوم

امروز برای دوستان ادامه عکسهای هرتیک روشن را می گذارم